نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3980
-
الف
+

بررسی فلم سینمایی «بچه ای با جوراب قرمز» در برنامه سینما آی فیلم

فلم سینمایی «بچه ای با جوراب قرمز» در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «بچه ای با جوراب قرمز» به کارگردانی «خداداد جلالی» امروز شنبه 5 دلو (بهمن) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«بچه ای با جوراب قرمز» اثری با موضوع اجتماعی به سرپرستی گروه تهیه «محمد حسن نجم» و نویسندگی «خداداد جلالی» در سال 1394 خورشیدی تولید شد.

این فلم داستان جمعی از مهاجرین افغانستانی را روایت می کند که در جنوب تهران، میان کوره های خشت ، کار و زندگی می کنند.  یکی از این مهاجرین بهارناز است که رییس کارگاه به دلیل به دنیا آمدن نوزاد دخترش از او خواسته که کارگاه را ترک کند اما او ...

«بچه ای با جوراب قرمز» در واقع نمایی است از مهاجرت و سختی های اجتناب ناپذیر آن، ناامنی و جنگ در خاورمیانه و ... 

«بچه ای با جوراب قرمز» دیپلوم افتخار منتقدین جشنواره کالیفرنیا ۲۰۱۶، دیپلوم افتخار منتقدین فلم جیپور هندوستان ۲۰۱۶، برنده بهترین فلم و بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره دهلی نو ۲۰۱۶، برنده برف طلایی بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری نقش اول زن و کاندید بهترین تدوین جشنواره لو میساد هلسینکی فنلاند ۲۰۱۶، کاندید بهترین فلم خارجی و برنده بهترین فلم نامه از جشنواره چند فرهنگی کالیفرنیا ۲۰۱۷ و … را دریافت کرده است. 

«سمانه نصری»  ، «پانته آ بهرام» ، «امین زندگانی»  ، «افشین سنگ چاپ»  ، «علیرضا کمالی»  ، «محمد توکلی»  ، «محسن عزیزی»  ، «گل احمد حسن زاده»، «امیریل ارجمند» از جمله بازیگران این فلم سینمایی می باشند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 19:45 شام به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ح ح

نظر شما
ارسال نظر